22 Temmuz 2010 Perşembe


BLOG'A GİRİŞ YAZISI....(hayırlısı)


Efendim herkese sağlıklı, mutlu ve bol kazançlı günler, haftalar,aylar diliyorum ve şöyle bir genel bakış açısıyla konumuza kimseyi rahatsız etmeden direkt bir geçiş yapıyorum..

Bendeniz, toplumsal bir konu olan televizyon dünyasından haberlerle ilgili açığı kapatmak için bu güzel yerde bulunmaktayım…Bir televizyon manyaaa olarak bunu zaten benden iyi kimse yapamazdı… Evet, buradan sizlere ilkeli ve dürüst yayıncılık gereğinin yerine getirilmesini ilke edinmiş biri olarak tahlil, tahmin ve sonuçları aktarmakla mükellefim. Televizyon dünyası ile ilgili ne ararsanız bu sayfada bulacaksınız..Biraz ondan, biraz bundan, biraz tatlı, biraz tuzlu, neşeli eğlenceli her şey bu sayfada yerini alacak…Özetle yayın akışımız yakışıklı olacak, şık olacak…

NOT : Rating ölçüm aletimiz olmadığından göndereceğiniz mailler dikkate alınacaktır..

TELEVİZYON SEYREDİLECEK YERLER- MEKANLAR

Pek güzel televizyon insanları, bu ay sizlere yılların deneyimi ile nasıl ve nerede en iyi televizyon seyredilir onu anlatacağım… Birinci olarak en iyi mekanların öncelikle hangi tür program seyrettiğinizle ilgili olduğudur… Mesela sürekli takip ettiğiniz bir diziyi izleyeceksiniz. İşte bunun için en iyi yer… Televizyonu tam karşı açıdan görebilen ve genel ortopedik bir yapıya uygun olan üçlü koltuğu öneriyorum. Koltuğun geniş olmasının tercih sebebi ise, süresi uzun olan güzide diziyi tam konsantrasyon ile izlemek içindir. Reklam aralarında açı değiştirmek için bize en uygun ortamı sağlar. Biliyorsunuz hareketsiz durmanın sağlık açısından vücudumuza zararları var, bu yüzden açı değiştirmek gereklidir..

Mesela heyecanı bol bir yarışma izleyeceğiz, işte bunun için tek tercih yeri çalışma odasıdır.. Niçin çalışma odası peki?..Bilmiyorum, ben orada rahat izliyorum ondan olabilir…

Diyelim maç izleyeceğiz.. İşte bunun için en iyi mekan.. Salim usta çay salonu… Çünkü neden heyecan, adrenalin, tutku, sevgi hepsi bir arada.. Ve tabi birlikte seyredeceğimiz aynı tutkuda olan arkadaşlar…Unutmayın her gol atımında bulunduğunuz yerden hareketlenecek ve yanınızda ki arkadaşınıza sarılacaksınız. Bu izlediğiniz maçı daha da keyifli hale getirecek. 10 üzerinden on maç izlemek için en iyi yer. Salim usta çay salonu…

Çok heyecanlı bir film yayınlanıyor ve siz daha yemeğinizi yemediniz. Burada öncelik ne yediğiniz ile ilgili. Yani ekmek arası bir şey hazırladıysanız, yeriniz televizyonun karşısındaki tekli koltuktur. Yok bir sofra kuruluyorsa o zaman televizyon kurulan sofraya tam karşı açıya gelecek şekilde yerleştirilmelidir.. Ama benim bu konuda tek tavsiyem, heyecanlı filmlerde mutlaka ekmek arası ya dürüm gibi bir şeyler yemenizdir. Yoksa, her yemeğe eğildiğinizde o heyecanlı sahneleri kaçırıyorsunuz..

Ve bu ay son olarak şov programlarını nerede izleyeceğinizle ilgili önerimi sunuyorum. Bunun için en ideal yer bir mağaza vitrini. Evet, yanlış duymadınız mağaza vitrini.. Böylece ayakta kalarak o programa kendinizi kaptırıyor ve eğlencenize eğlence katıyorsunuz. Ben denedim çok güzel oluyor…

BU AY YAYINA GİRECEK DİZİ YA DA PROGRAMLARA İSİM ÖNERİLERİ:

Haber Programı : Ne oluyor da nasıl oluyor?

Komedi dizisi : Şaşkoloz kuzenler

Drama : Aşkı serbest bırak / Hepimizin ailesi

Şov programı : Al takke ver külah

Sabah Programı : Ne ararsan var.

Magazin Programı : Kameraya bakar mısınız lütfen?

Spor Programı : Top çizgiyi aştı.

Çocuk dizisi : Sihirli hızlı kaplumbağam.

Gençlik Dizisi : Neşeli gençleriz biz.

Yarışma Programı : İstediğin ödül olsun…

HABER KÖŞESİ :

**Geçen ay en çok rating alan reklam arasında akses kızı birinci çıktı….

** Yeni bir digital platform daha geliyor.. Digirtak adlı bu yeni platforma üye olanlar çok az üyelik ücreti ödeyerek aldıkları recevier ile mahalle takımlarının tüm maçlarını artık evlerinden rahatlıkla izleyebilecekler…

*** Önümüzde ki ayıda kapsayan yeni yayın döneminde tam olarak 45 dizi daha yayın hayatına başlıyor. Bu yeni başlayacak dizilerin özelliği ise hemen hepsinin bir bölümlük dizi olması…

*** RTÜK artık bir şeye karışmayacağını açıkladı. Açıklama metninde “Bundan sonra herkes kendi göbeğini kendi kessin, bizim daha başka işlerimiz var. Yeni bir kanal kuruyoruz” dediği öğrenildi.

***Televizyon dünyasında bir ilk, Yalancı dizi projesi… Çekimi önümüzdeki aylarda başlayacak olan Yalancı Dizi projesinde anlatılan tüm hikaye tamamen yalanlar üzerine kurulu olacakmış..İçinde tek bir doğru olmayacağı açıklanan dizinin jeneriğinde tamamen yalan ibaresi yer alacakmış…

*** Aynı anda iki dizide birden oynama yasağı geliyor. Seyircinin kafası karıştığı için böyle bir yönteme başvuran yapımcıların açıklamasına göre, yeni başlayacak dizilerde aynı oyuncuyu artık tek bir dizide görebileceğiz..Bu yasaklamada bölüm oyuncuları yer almıyormuş…

***Tek tip logo uygulamasına geçilecek. Tüm televizyon kanallarının logoları ekranın değişik yerlerinde olmasından duyulan rahatsızlık böyle bir uygulamayı gündeme getiriyor. Bundan sonra kanalların logoları ekranın sol üst köşesinde yer alacak.

bişi dicekseniz buraya da yazabilirsiniz......televizyonmanya@gmail.com

1 yorum:

  1. Bizi bilgilendirdiğiniz için Ceza Avukatı olarak size teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil